Onder de titel 'Do it for Denmark' zette het Deense Spies Travel landgenoten vorig jaar aan om vaker op reis te gaan. Denen hebben op reis namelijk vaker seks (+46%) dan gewoon thuis. En dat kan gunstige gevolgen hebben voor de geboortecijfers. Die dalen namelijk al een tijdje. En ook homo's mogen in het homovriendelijke Denemarken vaker op reis gaan. Want deelnemen is belangrijker dan winnen!
Nu is er een nieuwe spot, onder de titel 'Do it for mom', van Robert/Boisen en Like-minded. Geef je moeder een kleinkind, ga op (actieve) vakantie... En er is zelf een eigen website voor deze nieuwe campagne (http://www.spies.dk/do-it-for-mom). Kijk en geniet! En wat doet u eigenlijk voor het Belgische geboortecijfer?
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]