Onder de titel 'Do it for Denmark' zette het Deense Spies Travel landgenoten vorig jaar aan om vaker op reis te gaan. Denen hebben op reis namelijk vaker seks (+46%) dan gewoon thuis. En dat kan gunstige gevolgen hebben voor de geboortecijfers. Die dalen namelijk al een tijdje. En ook homo's mogen in het homovriendelijke Denemarken vaker op reis gaan. Want deelnemen is belangrijker dan winnen!
Nu is er een nieuwe spot, onder de titel 'Do it for mom', van Robert/Boisen en Like-minded. Geef je moeder een kleinkind, ga op (actieve) vakantie... En er is zelf een eigen website voor deze nieuwe campagne (http://www.spies.dk/do-it-for-mom). Kijk en geniet! En wat doet u eigenlijk voor het Belgische geboortecijfer?
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]