Het Belgische Rode Kruis start op donderdag 28 april zijn grote jaarlijkse inzamelingsactie. Tot en met 12 mei zullen de Franstalige vrijwilligers op straat zakjes pleisters verkopen voor 'n luttele vijf euro. Het gaat hier om méér dan zomaar wat pleisters, want met de opbrengst worden levens gered. Havas WW Brussels tekent voor de beelden van de campagne.
De marketing- en communicatieafdeling van het Belgische Rode Kruis bedacht een teasing om de campagne te ondersteunen. Bij wijze van guerrilla duiken in Brussel en Wallonië reusachtige pleisters op met de hashtag #CeciNestPasUnPansement.
Het Belgische Rode kruis is goed voor:
- 12.000 vrijwilligers en 1.300 werknemers
- 156 vestigingen van het Belgische Rode Kruis in Brussel en Wallonië
- 54 hulpcentra
- 2.000 tijdelijke hulpposten per jaar
- één noodtransport om de 16 minuten
- 30 sociale winkels - waar families in nood boodschappen doen tegen 50% korting
- 34.000 voedselpakketten per jaar
- jaarlijks twee miljoen euro voor sociale acties
- hulp voor 50.000 armen of mensen in nood per jaar
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]