HEMA en LDV United ♡ ouders

Crea / News

Om de babycollectie van HEMA in de kijker te zetten, lanceren ze samen met LDV United een campagne met dé hoofdrolspelers van het gezin: de ouders. Want terwijl alle ogen op de kleine gericht zijn, weet HEMA wie de échte helden zijn.

Met drie campagnevideo’s tonen ze op een heel herkenbare manier wat het is om ouder te zijn. Kleine momentjes van geluk, maar uiteraard ook de struggles die horen bij jong ouderschap. Samen met regisseur Ines Vansteenkiste-Muylle en Pelican Street, trotseerden ze de set met één van de drie B’s: baby’s. En dat leverde dit schattige eindresultaat op.

De video’s zullen online te zien zijn. Ook in de winkels in heel België en in outdoor wordt de liefde voor ouders tot leven gebracht.

Credits:

Client: HEMA België
​Contact: Cynthia Crapa, Kim Ratajczak
​Agency: LDV United
​CD: Dries De bruyn, Yannick Schoch, Wesley Kuystermans
​Creation: Vivienne Mak, Manon Penné, Isah Waes
​Account Team: Romy Vierhouten, Elien De Beule
​Strategy: Frieke Trompet
​Film & Sound Production: Pelican Street ​
​Director: Ines Vansteenkiste-Muylle