Om de babycollectie van HEMA in de kijker te zetten, lanceren ze samen met LDV United een campagne met dé hoofdrolspelers van het gezin: de ouders. Want terwijl alle ogen op de kleine gericht zijn, weet HEMA wie de échte helden zijn.
Met drie campagnevideo’s tonen ze op een heel herkenbare manier wat het is om ouder te zijn. Kleine momentjes van geluk, maar uiteraard ook de struggles die horen bij jong ouderschap. Samen met regisseur Ines Vansteenkiste-Muylle en Pelican Street, trotseerden ze de set met één van de drie B’s: baby’s. En dat leverde dit schattige eindresultaat op.
De video’s zullen online te zien zijn. Ook in de winkels in heel België en in outdoor wordt de liefde voor ouders tot leven gebracht.
Credits:
Client: HEMA België
Contact: Cynthia Crapa, Kim Ratajczak
Agency: LDV United
CD: Dries De bruyn, Yannick Schoch, Wesley Kuystermans
Creation: Vivienne Mak, Manon Penné, Isah Waes
Account Team: Romy Vierhouten, Elien De Beule
Strategy: Frieke Trompet
Film & Sound Production: Pelican Street
Director: Ines Vansteenkiste-Muylle
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]