Hendrick’s Gin en Butik trekken bartenders jungle in

Hendrick's, het merk achter de populaire gelijknamige gin, ontwikkelde een bijzonder gindestillaat: van ‘Hendrick’s Kanarakuni’ werd wereldwijd slecht 825cl gemaakt en er zal ook geen druppel meer van gedistilleerd worden. Het bijzondere distillaat wordt ook niet in productie genomen en gecommercialiseerd. Hendrick’s nodigde afgelopen maand een selecte groep van de beste bartenders van België uit om de Hendrick’s Kanarakuni te komen ontdekken. Butik agency verzorgde voor dit bijzondere event niet zomaar een tastingsessie, maar een heuse jungle experience. In het weelderige groene decor van de plantentuin van de Universiteit Gent en de plantentuin van Meise konden de genodigde bartenders proeven van het bijzondere distillaat en deelnemen aan bijzondere activiteiten zoals een kakkerlakkenrace, blowpiping en insecten eten. Hendrick’s global brand ambassador David Piper en master distiller Lesley Gracie begeleidden deze bijzondere expeditie door 'de jungle'.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]