Hendrick’s Gin en Butik trekken bartenders jungle in
Hendrick's, het merk achter de populaire gelijknamige gin, ontwikkelde een bijzonder gindestillaat: van ‘Hendrick’s Kanarakuni’ werd wereldwijd slecht 825cl gemaakt en er zal ook geen druppel meer van gedistilleerd worden. Het bijzondere distillaat wordt ook niet in productie genomen en gecommercialiseerd. Hendrick’s nodigde afgelopen maand een selecte groep van de beste bartenders van België uit om de Hendrick’s Kanarakuni te komen ontdekken. Butik agency verzorgde voor dit bijzondere event niet zomaar een tastingsessie, maar een heuse jungle experience. In het weelderige groene decor van de plantentuin van de Universiteit Gent en de plantentuin van Meise konden de genodigde bartenders proeven van het bijzondere distillaat en deelnemen aan bijzondere activiteiten zoals een kakkerlakkenrace, blowpiping en insecten eten. Hendrick’s global brand ambassador David Piper en master distiller Lesley Gracie begeleidden deze bijzondere expeditie door 'de jungle'.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]