De Standaard opende op maandagochtend 12 juli de debatten voor de 18de editie van De Standaard Solidariteitsprijs. Na dit turbulente pandemiejaar nodigde De Standaard non-profitorganisaties uit om met creatieve advertenties en scherpe copy te vertellen voor welke uitdagingen de goede doelen nu staan. De eerste advertentie is van Heren Loebas ten faveure van Tele-Onthaal.
Uit de inzendingen wordt begin september in elke categorie twee winnaars gekozen. Zowel het publiek als een vakjury kiest voor deze XL-editie in elke categorie een winnaar. Iedere laureaat krijgt gratis twee paginagrote advertenties in de krant. Die kunnen worden opgenomen tot en met 31 mei 2022, de inhoud is vrij in te vullen door de winnaars.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]