De Standaard opende op maandagochtend 12 juli de debatten voor de 18de editie van De Standaard Solidariteitsprijs. Na dit turbulente pandemiejaar nodigde De Standaard non-profitorganisaties uit om met creatieve advertenties en scherpe copy te vertellen voor welke uitdagingen de goede doelen nu staan. De eerste advertentie is van Heren Loebas ten faveure van Tele-Onthaal.
Uit de inzendingen wordt begin september in elke categorie twee winnaars gekozen. Zowel het publiek als een vakjury kiest voor deze XL-editie in elke categorie een winnaar. Iedere laureaat krijgt gratis twee paginagrote advertenties in de krant. Die kunnen worden opgenomen tot en met 31 mei 2022, de inhoud is vrij in te vullen door de winnaars.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]