Heren Loebas en Tele-Onthaal openen De Standaard Solidariteitsprijs
De Standaard opende op maandagochtend 12 juli de debatten voor de 18de editie van De Standaard Solidariteitsprijs. Na dit turbulente pandemiejaar nodigde De Standaard non-profitorganisaties uit om met creatieve advertenties en scherpe copy te vertellen voor welke uitdagingen de goede doelen nu staan. De eerste advertentie is van Heren Loebas ten faveure van Tele-Onthaal.
Uit de inzendingen wordt begin september in elke categorie twee winnaars gekozen. Zowel het publiek als een vakjury kiest voor deze XL-editie in elke categorie een winnaar. Iedere laureaat krijgt gratis twee paginagrote advertenties in de krant. Die kunnen worden opgenomen tot en met 31 mei 2022, de inhoud is vrij in te vullen door de winnaars.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]