'De allergrootste hits herken je meteen'. Dat is de nieuwste campagne van Dallas Antwerp voor de TOP2000 van JOEfm. Om de hitlijst aan te kondigen maakte het reclamebureau vier absurde tvspotjes waarin we mensen iconische hits zien spelen op de meest bizarre instrumenten zoals bierflesjes, harde schijven, gieters en een zaag. Daarnaast geven ook acht verschillende printadvertenties, die ook in bussen en trams te bekijken zijn, de hits op een absurde manier weer en ontwikkelde Dallas Antwerp een leuke interactieve quiz waarbij de gamer honderd stukjes iconische videoclips moet herkennen. De TOP2000 loopt vanaf 7 september twee weken lang op JOEfm.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]