Herkent u de allergrootste hits meteen?
'De allergrootste hits herken je meteen'. Dat is de nieuwste campagne van Dallas Antwerp voor de TOP2000 van JOEfm. Om de hitlijst aan te kondigen maakte het reclamebureau vier absurde tvspotjes waarin we mensen iconische hits zien spelen op de meest bizarre instrumenten zoals bierflesjes, harde schijven, gieters en een zaag. Daarnaast geven ook acht verschillende printadvertenties, die ook in bussen en trams te bekijken zijn, de hits op een absurde manier weer en ontwikkelde Dallas Antwerp een leuke interactieve quiz waarbij de gamer honderd stukjes iconische videoclips moet herkennen. De TOP2000 loopt vanaf 7 september twee weken lang op JOEfm.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]