Herkent u de allergrootste hits meteen?

'De allergrootste hits herken je meteen'. Dat is de nieuwste campagne van Dallas Antwerp voor de TOP2000 van JOEfm. Om de hitlijst aan te kondigen maakte het reclamebureau vier absurde tvspotjes waarin we mensen iconische hits zien spelen op de meest bizarre instrumenten zoals bierflesjes, harde schijven, gieters en een zaag. Daarnaast geven ook acht verschillende printadvertenties, die ook in bussen en trams te bekijken zijn, de hits op een absurde manier weer en ontwikkelde Dallas Antwerp een leuke interactieve quiz waarbij de gamer honderd stukjes iconische videoclips moet herkennen. De TOP2000 loopt vanaf 7 september twee weken lang op JOEfm.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]