Heroes van de week: postbodes, bejaardenhelpers, kassiersters en verplegend personeel

Crea / News

Recent daagden Lijncom, Publifer en JCDecaux creatief talent uit om hun favoriete beroep in de kijker te zetten via een digitale animatie. Orginaliteit en creativiteit waren de criteria waar de jury zich over boog. Vorige week was er een bedanking voor de bakkers en de mondmaskermakers. Ook deze week waren er verschillende inzendingen waarover de jury zich gebogen heeft. De keuze is gevallen op de creatie van het bureau THINKNTALK. In hun spot bedanken ze Youssef de postbode, Charles de bejaardenhulp, maar ook de kassierster, de anesthesist en de verpleegster worden niet vergeten. Ze zijn allemaal onze helden. Deze digitale campagne zal vanaf 4 mei t.e.m. 10 mei volop te zien zijn op de digitale borden in de belangrijkste NMBS-stations, Brusselse metro, Antwerpse premetro, Brussel en Luik.

CREDITS

Studio: SoundMotion Agency THINKNTALK

Creation: Philippe Ledent, Chris Christoffels

Volgende week is de laatste week dat creatieve bureaus de essentiële beroepen kunnen bedanken. Merkneutrale digitale animaties waarmee een specifieke doelgroep bedankt wordt, kunnen nog tot 7 mei ingezonden worden. De gekozen creaties worden dan in de week van 11 mei uitgezonden. Uit alle inzendingen zullen de initiatiefnemers maximaal twee inzendingen kiezen. Originaliteit in de keuze van de doelgroep en creativiteit in de digitale vormgeving zijn de criteria die bepalen of de inzending wordt geselecteerd.

Deelnemen kan eenvoudig door de creaties voor donderdag 16u te mailen naar heroes@doohmedia.be met duidelijke vermelding van de contactgegevens van het bureau en personen die erop gewerkt hebben. Technische fiches zijn hier terug te vinden: