Het accent leggen op de merken
Ter gelegenheid van de Sanoma Media Parade ontmoetten we Harri-Pekka Kaukonen, CEO van de Finlandse groep Sanoma. Ondanks de recessie waarin de mediasector momenteel verkeert, geeft hij eerder een sereen standpunt over de verwachten evolutie. De investeringen zullen vooral online gebeuren maar die zullen het verlies gegenereerd door print maar moeilijk kunnen compenseren. De tablets zullen de markt veranderen naarmate de gewoontes van mediaconsomptie veranderen. De CEO onderstreept het belang van een aantrekkelijke en kwaliteitsvolle content die meerwaarde biedt in de ogen van de lezers en waarvoor ze bereid zijn te betalen.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]