Het accent leggen op de merken
Ter gelegenheid van de Sanoma Media Parade ontmoetten we Harri-Pekka Kaukonen, CEO van de Finlandse groep Sanoma. Ondanks de recessie waarin de mediasector momenteel verkeert, geeft hij eerder een sereen standpunt over de verwachten evolutie. De investeringen zullen vooral online gebeuren maar die zullen het verlies gegenereerd door print maar moeilijk kunnen compenseren. De tablets zullen de markt veranderen naarmate de gewoontes van mediaconsomptie veranderen. De CEO onderstreept het belang van een aantrekkelijke en kwaliteitsvolle content die meerwaarde biedt in de ogen van de lezers en waarvoor ze bereid zijn te betalen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


