Het accent leggen op de merken
Ter gelegenheid van de Sanoma Media Parade ontmoetten we Harri-Pekka Kaukonen, CEO van de Finlandse groep Sanoma. Ondanks de recessie waarin de mediasector momenteel verkeert, geeft hij eerder een sereen standpunt over de verwachten evolutie. De investeringen zullen vooral online gebeuren maar die zullen het verlies gegenereerd door print maar moeilijk kunnen compenseren. De tablets zullen de markt veranderen naarmate de gewoontes van mediaconsomptie veranderen. De CEO onderstreept het belang van een aantrekkelijke en kwaliteitsvolle content die meerwaarde biedt in de ogen van de lezers en waarvoor ze bereid zijn te betalen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]