Het accent leggen op de merken
Ter gelegenheid van de Sanoma Media Parade ontmoetten we Harri-Pekka Kaukonen, CEO van de Finlandse groep Sanoma. Ondanks de recessie waarin de mediasector momenteel verkeert, geeft hij eerder een sereen standpunt over de verwachten evolutie. De investeringen zullen vooral online gebeuren maar die zullen het verlies gegenereerd door print maar moeilijk kunnen compenseren. De tablets zullen de markt veranderen naarmate de gewoontes van mediaconsomptie veranderen. De CEO onderstreept het belang van een aantrekkelijke en kwaliteitsvolle content die meerwaarde biedt in de ogen van de lezers en waarvoor ze bereid zijn te betalen.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]