Het beweegt bij IPG Mediabrands!

initiative1

News

Sylvie irzySylvie Irzi wordt COO van IPG Mediabrands. Tom Van Hoof  wordt haar opvolger als general manager van Initiative, deel van het netwerk van  IPG Mediabrands. Door de functie van COO in het leven te roepen, geeft IPG Mediabrands het startschot voor een nieuwe fase in de transformatie van het bedrijf. Het heeft trouwens ook net een gloednieuwe baseline gekozen: Dynamic By Design. Deze overstijgt het louter sloganeske om een diepgaande verandering op het niveau van IPG Mediabrands te vertolken. Consumenten evolueren heel vaak sneller dan merken. Het is essentieel dat er wordt overgestapt naar een dynamische, behendigere communicatie, waarbij ingezet wordt op technologie en zeer geavanceerde expertisepolen, die geïntegreerd rond de businessdoelstellingen van elke adverteerder samenwerken. Sylvie Irzi : “De groepswaarden ‘entrepreneurial, empowered & dynamic’ zijn waarden die me op het lijf geschreven zijn. Ze bieden me de nodige autonomie om de ontwikkeling van ons bureau met mijn team te sturen. De strategieën die wij in België uitrollen, houden rekening met de realiteit van onze markt. Ik ben bijzonder blij dat ik deze nieuwe uitdaging kan aangaan en de gestage transformatie van ons bureau mag ‘leiden’ om geïntegreerde of verticale oplossingen aan te dragen die voldoen aan de wensen en noden van onze klanten.

Tom wollfTom Van Hoof is Initiative vier jaar geleden komen versterken als client service director. Vandaag komt hij als general manager aan het roer van Initiative. “Met meer dan twintig jaar ervaring in de reclame- en communicatiewereld ben ik ervan overtuigd dat de volgende jaren bijzonder boeiend zullen zijn. De knappe groei die Initiative de voorbije jaren heeft opgetekend, het steeds bredere gamma van onze expertises en onze tomeloze energie vormen samen de winnende combinatie die blijft maken dat je niet om Initiative heen kunt. Om onze klanten het best mogelijke niveau van onze diensten en competenties te garanderen, zullen wij onszelf voortdurend in vraag blijven stellen,” aldus Van Hoof.

Isabelle campaonneIsabella Campellone versterkt het Initiative-team als client service director. Ook zij is natuurlijk zeer blij met haar aanstelling: “Ik ben bijzonder trots om een ploeg te versterken die de juiste vragen stelt omtrent de evolutie van onze vakgebieden. Mijn ervaring in de media, zowel aan adverteerderszijde als mijn focus op e-commerce stellen me in staat om voor een nieuwe samenwerkingsdynamiek tussen de verschillende expertises binnen het bureau te zorgen. Als businesspartner treed ik optimaal op voor onze klanten en ondersteun ik het volledige team. Mijn leidmotief zal erin bestaan onze klanten doeltreffende, vernieuwende en geïntegreerde oplossingen te garanderen.

Noelle stevens

Tot slot: Noelle Stevens, die overkomt van RTL, wordt trade Marketing Director bij IPG Mediabrands. Er beweegt dus inderdaad heel wat bij IPG Mediabrands...