Het is altijd ergens negen uur
Ze hokten al een tijdje samen, maar maken het nu ook 'Facebook-official': ContentCowboys en The Parking Lot gaan samen de reclamebusiness samen te lijf. De twee Antwerpse bureaus bundelen hun expertise in het nieuwe bureau nine o’clock somewhere. Opvallend daarbij is de komst van Geert Desager, die de overstap maakt van DDB.
“Als creativiteit zin geeft aan het leven, is het ons doel zin te geven aan de producten en diensten van onze klanten. Alleen zo kan je vandaag nog impact creëren die een tastbaar effect heeft op het gedrag van consumenten. Tastbaar én zichtbaar, in het aantal klanten, verhoogde omzet of marktaandeel en niet enkel in 'views' en 'clicks'. En al zeker niet in het aantal leeuwen of hoedjes," zegt Geert Desager. Hij neemt de functie van CEO op zich, terwijl Miech Rolly actief blijft als CDO en Kristoffer Dams als CTO. Barbele Walraet treedt op als COO en Mark Vandevelde als CIO. Staan nu al op de klantenlijst van nine o’clock somewhere: Bobbejaanland, Tropicana, Maes, Mora, Red Bull Mobile, Rode Kruis, Umicore, Proximus, BIVV,… Deze merken mogen zich dus aan een portie impact verwachten. Iets waar de developers, marketeers, designers, denkers en doeners van het nieuwe bureau voluit voor willen gaan… because it’s always nine o’clock somewhere, zo luidt het.