Het is nu of nooit voor The Marcom Engine en BMW

The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks en Berylls) hebben een nieuwe campagne gelanceerd voor BMW Belux. Doel van de campagne is om professionals een laatste kans te geven om nog van het hoogste fiscaal voordeel te genieten op de aanschaf van een BMW Plug-in Hybride.
Door de nieuwe regelgeving zal de tot 100% fiscale aftrekbaarheid op plug-in hybride wagens vanaf 1 juli 2023 uitgefaseerd worden. Daarom wil BMW professionelen aanmoedigen om voor die datum de aankoop van een BMW Plug-in Hybride af te ronden. Met de campagne “En als het nu of nooit was?” wordt de urgentie van deze boodschap onderstreept, zonder evenwel opdringerig te zijn of uit de BMW-toon te vallen.
De campagne bevat assets voor targeted digital, social, CRM, web, print en dealer POS en werd ook naar een radioconcept vertaald.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]