The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks en Berylls) hebben een nieuwe campagne gelanceerd voor BMW Belux. Doel van de campagne is om professionals een laatste kans te geven om nog van het hoogste fiscaal voordeel te genieten op de aanschaf van een BMW Plug-in Hybride.
Door de nieuwe regelgeving zal de tot 100% fiscale aftrekbaarheid op plug-in hybride wagens vanaf 1 juli 2023 uitgefaseerd worden. Daarom wil BMW professionelen aanmoedigen om voor die datum de aankoop van een BMW Plug-in Hybride af te ronden. Met de campagne “En als het nu of nooit was?” wordt de urgentie van deze boodschap onderstreept, zonder evenwel opdringerig te zijn of uit de BMW-toon te vallen.
De campagne bevat assets voor targeted digital, social, CRM, web, print en dealer POS en werd ook naar een radioconcept vertaald.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]