Het klikt tussen D'M&S en Phoenix Contact

phoenix contact

Crea / News

phoenix contact

D'M&S pakt uit met een activerende imagocampagne voor Phoenix Contact, een specialist in aansluitoplossingen. De campagne omvat een pakkende visual, een brochure, advertenties, een ludieke animatie en een landingspagina voor de site.

Correct aangesloten kabels werken van bij het eerste contact. Net zo goed moet het vanaf het eerste moment klikken tussen Phoenix Contact en de installateurs. D'M&S ontwikkelde een activerende imagocampagne om die samenwerking te promoten. Het bureau vertaalde de samenwerking - vanaf het eerste contact - naar een beeld waarbij twee kabels elkaar de hand schudden. Daarnaast goot het de USP’s van Phoenix Contact in een stijlvolle brochure. Die vertrok in vier taalversies naar installateurs in België en Luxemburg. Een en ander verliep niet zomaar in een omslag, maar als een boxmailing met een smakelijk extraatje: onderin de doos stak een chocolaatje in de vorm van de twee handen. Voor de QPD-connectoren bedacht D'M&S eerder al een ludieke animatie. En ook nu weer werd het statische conceptbeeld omgezet in een dynamisch animatiefilmpje waarin de handen samenkomen en ingezoomd wordt op de sterktes van het bedrijf.  De handdruk duikt voorts op in een advertentiecampagne voor België en Luxemburg.

Tot slot ontwierp D'M&S nog een landingspagina om de service van Phoenix Contact extra in de verf te zetten. Klanten en prospecten die de 'partnership'-e-mailing ontvingen en meer wilden weten over het engagement van Phoenix Contact, vonden er meer duiding bij de imagocampagne. Ze konden er de brochure downloaden, een filmpje bekijken en contact opnemen met ‘hun’ partner voor innovatieve aansluittechniek en industriële automatisering.