Gelukkig zijn in je job, dat willen we toch allemaal? Want we kennen allemaal dat gevoel, op zoek naar de ware, hopend op een match... En toch zijn nog nooit zoveel Belgen honkvast aan hun job, aarzelend om de stap te zetten naar een nieuwe jobliefde.
Jobat vond zijn klik bij Tonik Agency en gaat de uitdaging aan om de liefde (terug) aan te wakkeren tussen de Belgen en hun job. “Door herkenbare relatiemomenten te gebruiken en ze te koppelen aan een carrièremoment, creëren we een directe love-link met onze Go for happy-campagne,” geeft Tom Apers, creative director bij Tonik Agency, aan. “De campagne neemt de mensen mee in romances. We willen ze laten proeven van de vlinders, de spanning, het zalige gevoel dat we krijgen als we verliefd worden of aangetrokken zijn tot iemand. Doorheen de spot wordt het snel duidelijk dat het echter over de emoties gaat die mensen voelen als ze voor een nieuwe professionele uitdaging staan.”
“Werkgevers en talenten samenbrengen is onze belangrijkste opdracht in deze extreem krappe arbeidsmarkt,” vervolgt Elke Moerenhout, marketing manager bij Jobat. “Door middel van een geïntegreerde campagne op radio, tv, online en in de kranten en magazines verleiden we actieve en passieve werkzoekenden op zoek te gaan naar die ene job waar je écht gelukkig van wordt.”
Go for happy!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]