Het klikt tussen Jobat en Tonik!

Crea / News

Gelukkig zijn in je job, dat willen we toch allemaal? Want we kennen allemaal dat gevoel, op zoek naar de ware, hopend op een match... En toch zijn nog nooit zoveel Belgen honkvast aan hun job, aarzelend om de stap te zetten naar een nieuwe jobliefde.

Jobat vond zijn klik bij Tonik Agency en gaat de uitdaging aan om de liefde (terug) aan te wakkeren tussen de Belgen en hun job. “Door herkenbare relatiemomenten te gebruiken en ze te koppelen aan een carrièremoment, creëren we een directe love-link met onze Go for happy-campagne,” geeft Tom Apers, creative director bij Tonik Agency, aan. “De campagne neemt de mensen mee in romances. We willen ze laten proeven van de vlinders, de spanning, het zalige gevoel dat we krijgen als we verliefd worden of aangetrokken zijn tot iemand. Doorheen de spot wordt het snel duidelijk dat het echter over de emoties gaat die mensen voelen als ze voor een nieuwe professionele uitdaging staan.”

“Werkgevers en talenten samenbrengen is onze belangrijkste opdracht in deze extreem krappe arbeidsmarkt,” vervolgt Elke Moerenhout, marketing manager bij Jobat. “Door middel van een geïntegreerde campagne op radio, tv, online en in de kranten en magazines verleiden we actieve en passieve werkzoekenden op zoek te gaan naar die ene job waar je écht gelukkig van wordt.”

Go for happy!