Het klikt tussen Jobat en Tonik!

Gelukkig zijn in je job, dat willen we toch allemaal? Want we kennen allemaal dat gevoel, op zoek naar de ware, hopend op een match... En toch zijn nog nooit zoveel Belgen honkvast aan hun job, aarzelend om de stap te zetten naar een nieuwe jobliefde.
Jobat vond zijn klik bij Tonik Agency en gaat de uitdaging aan om de liefde (terug) aan te wakkeren tussen de Belgen en hun job. “Door herkenbare relatiemomenten te gebruiken en ze te koppelen aan een carrièremoment, creëren we een directe love-link met onze Go for happy-campagne,” geeft Tom Apers, creative director bij Tonik Agency, aan. “De campagne neemt de mensen mee in romances. We willen ze laten proeven van de vlinders, de spanning, het zalige gevoel dat we krijgen als we verliefd worden of aangetrokken zijn tot iemand. Doorheen de spot wordt het snel duidelijk dat het echter over de emoties gaat die mensen voelen als ze voor een nieuwe professionele uitdaging staan.”
“Werkgevers en talenten samenbrengen is onze belangrijkste opdracht in deze extreem krappe arbeidsmarkt,” vervolgt Elke Moerenhout, marketing manager bij Jobat. “Door middel van een geïntegreerde campagne op radio, tv, online en in de kranten en magazines verleiden we actieve en passieve werkzoekenden op zoek te gaan naar die ene job waar je écht gelukkig van wordt.”
Go for happy!
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]