Het Laatste Nieuws en TBWA brengen Het Ritme in kaart

Crea / Media / News

Het Laatste Nieuws TBWA
De ene bekijkt dit bericht amper. De andere denkt terwijl hij er diagonaal over gaat “hmmmm, interessant”. En ja, een enkeling leest het zelfs tot de laatste letter. Zo heeft iedereen zijn eigen ritme. Dat ritme is het uitgangspunt van Het Laatste Nieuws om zijn diverse abonnementen te verkopen: enkel digitaal voor wie altijd snel het voornaamste nieuws wil meepikken, digitaal in de drukke week en op papier in het weekend voor wie ook af en toe wil temporiseren en alles digitaal én op papier voor wie alles wil meepikken en daar ook ruim zijn tijd voor neemt. logo_hetritmevandedag_BordOm na te gaan welk abonnement het best bij wie past, ging Het Laatste Nieuws op zoek naar Het Ritme Van Vlaanderen. In een poll vroeg men hoe snel of traag of iets daar tussenin de Vlaming ontwaakt, doucht, eet, pendelt, winkelt, leest, vrijt, spreekt, enzovoort. De resultaten leverden mooie taartgrafieken op die Het Laatste Nieuws en TBWA uitspeelden in hun offline campagne. Daarnaast is er online ook nog te zien hoe we de man en vrouw in de straat bevraagd hebben. Of toch tenminste geprobeerd.Het Laatste Nieuws TBWA

Ontdek Het Ritme Van Vlaanderen snel, of op je gemak… of iets daar tussenin… nog tot half november op de vermelde kanalen en uiteraard in Het Laatste Nieuws.


CREDITS
Client: Het Laatste Nieuws
Contact: Annelies Degens
Agency: TBWA\BRUSSELS
Strategic Director: Kristof Janssens
Creative Director: Steven Janssens
Copywriter: Stefan Dias
Art Director: Stijn Klaver
Account Director: Jasper Govaerts
Account Manager: Virginie Cuypers
Production Company: MAKE
Producers: Lieselot Ral, Veerle Van Melkebeke
Sound Engineer: Jan Pollet
Design: Olivia Maisin
Art Buyer: Elly Laureys
Mac Artist: Danny Jacquemin, Emilie Boudart