Het leven rockt niet altijd. Willy en mortierbrigade gelukkig wel

Crea / News

Dit najaar gaat er een imagocampagne van start, die ook het begin is van een positionering op lange termijn voor digitale radiozender Willy. De koers die de zender zet, werd uitgestippeld door Mortierbrigade en vertrekt vanuit de basis waarop Willy gebouwd is: rock. Willy is een thuishaven en uitlaatklep voor rockliefhebbers, met een consistent muziekaanbod zoals je dat vandaag nergens anders op de Belgische markt meer vindt. 

Met de campagnelijn ‘Het leven rockt niet altijd. Willy gelukkig wel.’ worden er de komende maanden films op televisie en online, advertenties, out of home affiches en radiospots uitgerold. De visuele productie werd door Mortierbrigade en huisregisseur Louis Vielle uitgevoerd. De audio in de geluidsstudio’s van DPG Media zelf, met legendarische Noordkaap-zanger en Willy-presentator Stijn Meuris als voice over en Jeroen Goossens als voice coach.

Credits

Client: Willy
Client contacts: Charlotte Ghekiere

Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster

Creatives: Michiel Baeten, Frédéric Delouvroy Production Director: Charlotte Coddens Account Manager: Nissime Janssens

Design: Kaatje Schreurs
Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata

Director: Louis Vielle
Photographer: Louis Vielle
Line Producer: Celine Van Cauwenberghe DOP: Charlie Severe
Camera assistant: Steve François
Gaffer: Hugo Corson
Best Boy: Wissam Nakhoul
MUA: Carolien Wardenier
Editor: Jelle Stroo
Grading: François Dubois
Soundstudio: DPG media
Casting: We Want You
Art Department: Jaan Wouters