Het leven zoals het is: La Vie On Board
AKQA and Eurostar pakken uit met de Instagramapplicatie @LaVieOnBoard om de nieuwe Eurostar e320 te introduceren. Het beeldverhaal toont het leven aan boord van de nieuwe trein tussen Londen en Parijs, en dit aan de hand van 200 beelden. Elk beeld vertelt een verhaaltje op zich - van een koppel dat verliefd wordt tot een groep senioren die aan het feesten slaan. In één moeite prijst de ap de gratis wifi en het infotainment aan boord aan. Volgers kunnen tot slot aanbiedingen ontdekken zoals '2 FOR 1', een ticket dat Eurostar verkoopt in samenwerking met negen musea uit Parijs en Londen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]