AKQA and Eurostar pakken uit met de Instagramapplicatie @LaVieOnBoard om de nieuwe Eurostar e320 te introduceren. Het beeldverhaal toont het leven aan boord van de nieuwe trein tussen Londen en Parijs, en dit aan de hand van 200 beelden. Elk beeld vertelt een verhaaltje op zich - van een koppel dat verliefd wordt tot een groep senioren die aan het feesten slaan. In één moeite prijst de ap de gratis wifi en het infotainment aan boord aan. Volgers kunnen tot slot aanbiedingen ontdekken zoals '2 FOR 1', een ticket dat Eurostar verkoopt in samenwerking met negen musea uit Parijs en Londen.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]