AKQA and Eurostar pakken uit met de Instagramapplicatie @LaVieOnBoard om de nieuwe Eurostar e320 te introduceren. Het beeldverhaal toont het leven aan boord van de nieuwe trein tussen Londen en Parijs, en dit aan de hand van 200 beelden. Elk beeld vertelt een verhaaltje op zich - van een koppel dat verliefd wordt tot een groep senioren die aan het feesten slaan. In één moeite prijst de ap de gratis wifi en het infotainment aan boord aan. Volgers kunnen tot slot aanbiedingen ontdekken zoals '2 FOR 1', een ticket dat Eurostar verkoopt in samenwerking met negen musea uit Parijs en Londen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]