Het loopt nog steeds lekker voor Kim Gevaert

Crea / News

Dream Kim Gevaert vignetteCommunicatiebureau HarderBetterFasterStronger heeft de nieuwste campagne ontwikkeld voor de zuivelvrije Dream-dranken op rijstbasis. De hoofdrol hierin is weggelegd voor de nieuwe Dream ambassadrice Kim Gevaert, die zowel voormalig Europees, Vice Wereld- als Olympisch kampioene is. Kim Gevaert is niet het zoveelste gezicht, maar wel de echte ambassadrice van het merk Dream. Gevaert: "Na mijn sportcarrière brak voor mij een nieuwe en zeer boeiende periode aan. Zorgen voor de kinderen, een druk familaal en sociaal leven waarbij bewust en gezond leven een minstens even belangrijke plaats innemen. Ik was altijd al gebruiker en fan van Dream producten, en de dranken zijn nog eens superlekker ook, vandaar dat ik me heel graag wilde linken met Dream."

In de online campagne zien we Kim Gevaert toegeven dat ze het soms ook wel eens moeilijk heeft om elke dag van 's ochtends tot 's avonds gedisciplineerd en gezond te leven. Gevaert: "Het was een opluchting dat ik me niet moest voordoen als een superwoman waarbij alles perfect loopt, maar vooral als een herkenbare mama die soms ook moeite heeft met de combi werk-man-kids-ontspanning."

Dream Kim GevaertVoor de momentjes waarop het soms wat minder lekker loopt, geeft Gevaert originele tips die door haar bedacht zijn, samen met Martine Prenen, zelf auteur van vier boeken met well-being tips. Deze campagne is opgebouwd uit een online platform, web bannering, Facebook-advertising, Youtube-advertising en advertenties in gespecialiseerde foodmagazines. In een eerste fase zal deze campagne te zien zijn in de Benelux om nadien ook uit te rollen in de rest van Europa.

De campagne werd ontwikkeld in opdracht van de Europese hoofdzetel van Dream, die gevestigd is in Aalter.

 

 

Credits

KLANT                     Dream - The Hain Celestial Group / Nadia Klinck

BUREAU                  HarderBetterFasterStronger

Peter Speltens - peter@stronger.be

Fabrice Van Hellemont - fabrice@stronger.be

Karel Dejonghe - karel@stronger.be

STRATEGIE:          Peter

CONCEPT:              Fabrice & Karel

VORM &

ART DIRECTION:  Fabrice

BANNER :                Adsomenoise

FILM:                       Just Call Us Nobody

FOTOGRAFIE:      Just Call Us Nobody