Het loopt op 2 of op 4 wieltjes met Traxio en The Manifest

Twee of vier wielen? Dat maakt niet uit voor Traxio en The Manifest. Laten we het vandaag dus eens over de fiets hebben. Voor Traxio lanceert The Manifest VELO-PASS, een solide QR-Code die op je fiets gezet wordt waardoor de tweewieler niet langer anoniem blijft. Dat geldt zowel voor de politie die bij diefstal jouw aangifte ontvangt, als voor je verzekeraar die zo meteen in actie kan schieten als je fiets verdwenen is. Deze innovatie is een aanzienlijke stap vooruit als je weet dat er in België zo’n 600.000 fietsen per jaar verkocht worden en dat elke fietser gemiddeld drie keer in zijn leven met fietsdiefstal te maken krijgt. Charles Tietard leidt bij The Manifest de lancering van deze Traxio-vernieuwing in goede banen en de creatie is in de goede handen van twee nieuwe medewerkers van The Manifest, Savannah Rodrigues en Amal Benkorachi.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]