Twee of vier wielen? Dat maakt niet uit voor Traxio en The Manifest. Laten we het vandaag dus eens over de fiets hebben. Voor Traxio lanceert The Manifest VELO-PASS, een solide QR-Code die op je fiets gezet wordt waardoor de tweewieler niet langer anoniem blijft. Dat geldt zowel voor de politie die bij diefstal jouw aangifte ontvangt, als voor je verzekeraar die zo meteen in actie kan schieten als je fiets verdwenen is. Deze innovatie is een aanzienlijke stap vooruit als je weet dat er in België zo’n 600.000 fietsen per jaar verkocht worden en dat elke fietser gemiddeld drie keer in zijn leven met fietsdiefstal te maken krijgt. Charles Tietard leidt bij The Manifest de lancering van deze Traxio-vernieuwing in goede banen en de creatie is in de goede handen van twee nieuwe medewerkers van The Manifest, Savannah Rodrigues en Amal Benkorachi.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]