Het Out of Home-medium blijft zich maar heruitvinden. En toch moet het met de ellenbogen werken wanneer de budgetten worden verdeeld. Zijn natuurlijke complementariteit met media als televisie en radio zou in vraag kunnen worden gesteld met de sterke opkomst van de digitale interactiviteit. Benoit Van Cottem, algemeen directeur van Posterscope,stelt vast dat “het medium het vandaag goed doet. Er zijn zeer verontrustende momenten geweest waarop men zich aan het slechtste kon verwachten, maar met de crisis is het een veilige haven geworden omwille van zijn ROI bij bepaalde campagnes en omwille van zijn efficiëntie wanneer men de bevolking heel snel wil bereiken.” De tijd waarin een affiche voor de naamsbekendheid van een merk zorgde, ligt echter ver achter ons.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]