Het Nieuwsblad bestelt een kleintje zonder mayo bij LDV United

Wat heb je vandaag nog voor 2,5 euro? Een smos kaas en hesp zonder kaas en hesp, of een pizza quattro formaggi, zonder de formaggi, of een kleintje zonder mayo natuurlijk. Alleszins, niet zo veel. Tenzij je kiest voor een abonnement op Het Nieuwsblad. Want voor maar 2,5 euro per week lees je de hele week digitaal, en geniet je in het weekend van de papieren krant. Om dit aantrekkelijke aanbod aan de man te brengen bedacht LDV United een campagne die je heel duidelijk maakt hoe weinig je normaal gezien krijgt voor 2,5 euro, en hoeveel je ervoor krijgt als je je abonneert op Het Nieuwsblad. De campagne loopt via televisie, radio, digitaal en op print.
Credits
Client: Het Nieuwsblad
Client Contact: Kristof Saerens, Liesbet Brigou
Agency: LDV United
Account team: Julie Oostvogels, Ineke Beeckmans, Charlien De Feyter
CD: Dries De bruyn
CD: Dennis Vandewalle
Strategy: Dimitri Mundorff
Creation: Derek Brouwers
Creation: Robin Stam
Production company: Diplomat
Director: Erik Van Overloop
Photography: Lichtwaas
Radio Production Company: Raygun
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]