Het Nieuwsblad en LDV United keren terug naar vertrouwd frietkot

Crea / News

Na maanden in ons kot te zitten, kunnen we eindelijk weer terug naar ons frietkot. Het is dé plek waar we het liefst onze frietjes eten. En als we dat doen, dan ook het liefst bij onze eigen vertrouwde ‘stam’frituur: de plek waar ze net dat ietsje meer doen voor jou. Dingen als standaard een maxi pak serveren, de tartaar zelf maken of bij een bestelling genoeg hebben aan een knik van de klant. Letterlijk dat schepje erbovenop dus.

De Beste Frituur van Vlaanderen, georganiseerd door Het Nieuwsblad, maakt zijn terugkeer en laat dit nu hét moment zijn om iets terug te doen voor je geliefde friturist: stemmen. Want da’s maar een kleintje.

De televisiespot van LDV United toont aan op welke manieren onze frituristen hemel en aardappel verzetten om ons in de watten te leggen. En dat zijn er nogal wat. Ook de radiospots zetten de kwaliteiten van een goede frituur op een voetstuk. En doen je naast zin krijgen om nog maar eens een bezoekje aan je frituur te brengen, ook te stemmen.

Credits
Client: Het Nieuwsblad
Contact: Kristof Saerens, Dries Vereecke
Agency: LDV United
CD: Dries De bruyn
CD: Dennis Vandewalle
Creation: Chiara Scherpereel
Creation: Matthew Lootens
Creation: Julie Vanderbeck
Account Director: Julie Oostvogels
Account Manager: Ineke Beeckmans
Account Executive: Charlien De Feyter
Design: Jeffrey Uten, Stijn Voeten
Production: Wenneker
Director: Henk Loorbach
Radio Production Company: Raygun