Het weer mag dan niet goed weten wat te doen, op 1 seizoen kan je in februari rotsvast rekenen: het wielerseizoen. Het gros van de Belgische bevolking kijkt er reikhalzend naar uit en naar goede gewoonte geeft Het Nieuwsblad het startschot met twee klassiekers van formaat: de Omloop Het Nieuwsblad en de “koers is van ons” - campagne.
In het post-Boonen tijdperk waar koning Greg de scepter zwaait, leggen Het Nieuwsblad en LDV United de nadruk op jong Belgisch koersgeweld. Want de opvolging is wel degelijk gegarandeerd, met talenten als Yves Lampaert, Tiesj Benoot en Oliver Naesen. Deze nieuwe generatie wielerhelden zorgt ervoor dat de koers van ons blijft. Onze koersjeugd gaat hard en Het Nieuwsblad zorgt ervoor dat de wielerliefhebber geen centimeter mist van hun indrukwekkend parcours.
Nog voor het wielerseizoen begonnen is, zien we hen schitteren in deze flitsende film en vlammende prints die hun ambitie in de verf zetten.
CREDITS
CLIENT: Het Nieuwsblad
AGENCY: LDV United
Contact client: Dries Vereecke, Julie Bruggeman, Sarah Meert
Account TEAM: Dimitri Mundorff, Innie Tran, Ineke Beeckmans
Creative DirectION: Kristof Snels, Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
Creation: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
FILM Production: Caviar Brussels
DIRECTOR: Tom Willems
EDITING: Joris Rabijns
ILLUSTRATION: Joost Jansen
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]