Het Nieuwsblad en LDV United KNALLEN VOOR DE KOERS
Het weer mag dan niet goed weten wat te doen, op 1 seizoen kan je in februari rotsvast rekenen: het wielerseizoen. Het gros van de Belgische bevolking kijkt er reikhalzend naar uit en naar goede gewoonte geeft Het Nieuwsblad het startschot met twee klassiekers van formaat: de Omloop Het Nieuwsblad en de “koers is van ons” - campagne.
In het post-Boonen tijdperk waar koning Greg de scepter zwaait, leggen Het Nieuwsblad en LDV United de nadruk op jong Belgisch koersgeweld. Want de opvolging is wel degelijk gegarandeerd, met talenten als Yves Lampaert, Tiesj Benoot en Oliver Naesen. Deze nieuwe generatie wielerhelden zorgt ervoor dat de koers van ons blijft. Onze koersjeugd gaat hard en Het Nieuwsblad zorgt ervoor dat de wielerliefhebber geen centimeter mist van hun indrukwekkend parcours. Nog voor het wielerseizoen begonnen is, zien we hen schitteren in deze flitsende film en vlammende prints die hun ambitie in de verf zetten.
CREDITS
CLIENT: Het Nieuwsblad
AGENCY: LDV United
Contact client: Dries Vereecke, Julie Bruggeman, Sarah Meert
Account TEAM: Dimitri Mundorff, Innie Tran, Ineke Beeckmans
Creative DirectION: Kristof Snels, Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
Creation: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
FILM Production: Caviar Brussels
DIRECTOR: Tom Willems
EDITING: Joris Rabijns
ILLUSTRATION: Joost Jansen
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]