Het Nieuwsblad en LDV United laten de vonken eraf vliegen

Crea / News

De-Vonk---Visual[2] Nieuwsblad LDV De koers is van ons. En dit weekend wordt die koers opnieuw in gang getrapt. Dan zorgt Het Nieuwsblad er mee voor dat elke wielerliefhebber wekelijks weer op het puntje van zijn stoel zit. Om dat vuur nog wat aan te wakkeren, bedacht LDV United een nieuwe wielerterm: ‘De Vonk’. Dat is wat je voelt wanneer de koers ook jou te pakken heeft. Een wielermoment dat jouw kijk op de koers voorgoed verandert. Voor de ene was het de overwinning van Evenepoel op het WK. Voor de ander de val van Gilbert in de Ronde van Frankrijk. Het kan overal en op elk moment gebeuren, maar één ding is zeker: wanneer de vonk overslaat, wordt de koers ook van jou.De koers - Print[2] Nieuwsblad LDVDie gedachte lanceert LDV United in een tv-spot, 3 radiospots en een printcampagne. Ook van zodra het nieuwe wielerseizoen van start gegaan is, kunnen wielerfans na elke koers online stemmen op ‘De Vonk’ van het weekend. Op basis van die vonken zal op het einde van het wielerseizoen, tijdens Het Gala van de Flandrien, ‘De Vonk van het jaar’ uitgereikt worden. En voor wie echt geen enkele vonk van dit wielerseizoen wil missen, pakt Het Nieuwsblad uit met een stevige promotie. Want de komende 8 weken lees je Het Nieuwsblad voor maar 8 euro.

Credits
Client: Het Nieuwsblad
Contact: Dries Vereecke, Kristof Saerens
Agency: LDV United
Account Team: Dimitri Mundorff, Ineke Beeckmans, Innie Tran
Creative Director: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle, Kristof Snels
Creation: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Strategy : Jef Raeman
Design: Jeffrey Uten
Photography: Filip Van Roe
Radio Production Company: Raygun
Film Production Company: Diplomat
Director: Guy Goossens
Sounddesign: Klankwerk