Het Nieuwsblad schakelt een versnelling hoger. Met een all-media-campagne van Linkman-Queromedia zet de krant vol in op vernieuwing in dit snel evoluerende digitale tijdperk en wil ze jongeren prikkelen om haar applicatie te gebruiken. Want nieuwsconsumptie gaat vandaag almaar meer gepaard met een ‘anywhere anytime’-attitude, en daar wil de krant met de 'Praat mee'-campagne van Linkman-Queromedia op inspelen.
Linkman-Queromedia is sinds deze zomer verantwoordelijk voor de structurele verhoging van het aantal app-downloads en het stimuleren van de gebruiksfrequentie. De krant deed een beroep op het bureau als online marketing expert en werkte vervolgens met hen ook het communicatieplatform en design uit. Ze zijn betrokken bij het hele traject om het aantal downloads te verhogen en de gebruiksfrequentie te stimuleren, van communicatie en mediaplanning tot uitvoering, opvolging en bijsturing. Er werden tv- en radiospotjes gecreëerd, print en outdoor, maar ook social-media-advertenties en een online-display-campagne.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]