Het Nieuwsblad gaat vol voor mobiel

Het Nieuwsblad schakelt een versnelling hoger. Met een all-media-campagne van Linkman-Queromedia zet de krant vol in op vernieuwing in dit snel evoluerende digitale tijdperk en wil ze jongeren prikkelen om haar applicatie te gebruiken. Want nieuwsconsumptie gaat vandaag almaar meer gepaard met een ‘anywhere anytime’-attitude, en daar wil de krant met de 'Praat mee'-campagne van Linkman-Queromedia op inspelen.
Linkman-Queromedia is sinds deze zomer verantwoordelijk voor de structurele verhoging van het aantal app-downloads en het stimuleren van de gebruiksfrequentie. De krant deed een beroep op het bureau als online marketing expert en werkte vervolgens met hen ook het communicatieplatform en design uit. Ze zijn betrokken bij het hele traject om het aantal downloads te verhogen en de gebruiksfrequentie te stimuleren, van communicatie en mediaplanning tot uitvoering, opvolging en bijsturing. Er werden tv- en radiospotjes gecreëerd, print en outdoor, maar ook social-media-advertenties en een online-display-campagne.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]