Douwe Egberts lanceert in samenwerking met BBDO de tweede golf van de campagne die de beroemde baseline "Het ruikt hier naar Douwe Egberts" tot leven bracht. We frissen je geheugen even op: de campagne nodigde mensen uit om even bij te praten met een lekker kopje Douwe Egberts-koffie. Of het nu gaat om goed nieuws, een plots inzicht, een bekentenis, wederzijds begrip, twijfel of excuses: we hebben allemaal iets om te delen bij de koffie. Onderwerpen die momenteel in de campagne worden besproken, zijn familie, grootse plannen en vergeving. Fra Bonasia maakte de foto’s. Je komt de campagne tegen op affiches, digitale OOH en sociale netwerken.
Credits
Client: Douwe Egberts
Contacts: Vanessa Barba, Oriana Servais, Kristel Bruwiers
Agency: BBDO Belgium
Creative Director: Antoinette Ribas
Creatives: Louise Cornet, Loup Delpierre
Copywriter NL: Philippe Mertens
Creatives interns: Carole-Anne Verlende, Chloé Rouffart
Account team: Ward Braeckevelt, Lisa Eelen, Ellen Van den Broeck
Head of brand strategy: Aurélie Russanowski
Design Director: Eric Leurquin
Graphic design: Christophe Malotaux
Retouching: Tom Vandewiele, Jelle Vandenbruaene
Typographic art and design: Pieter Boels
Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
RTV Producer: Marta Michna
Production company: Karat
Photographer: Fra Bonasia
Editor: Jasper Vanhauwaert, Anton Ceuppens
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]