Het Canvas-programma ‘Het Scheldepeloton’ heeft de Ha! van Humo gewonnen, de jaarlijkse prijs van de Humo-redactie voor het beste Vlaamse televisieprogramma. ‘Het Scheldepeloton’ is een reeks van Lieven Van Gils rond vijf jongens die hun leven hebben gegeven aan de koers, in het geval van Wouter Weylandt en Dimitri De Fauw ook letterlijk.
Matthias M.R. Declercq schreef het verhaal over de vijf wielrenners en vrienden neer in het boek ‘De Val’. Lieven Van Gils, Hendrik Luyten en Wouter Heymans maakten er met productiehuis Borgerhoff & Lamberigts een televisiereeks over voor Canvas.
De makers van het programma werden verrast door Guy Mortier, die hen persoonlijk ging feliciteren met een trofee en een cheque ter waarde van 5.000 euro.
Dit waren de andere genomineerden: ‘Durf Te Vragen’ (Eén), ‘F*** You Very Very Much’ (Streamz), ‘De Kemping’ (Eén), ‘Het Leven in Kleur’ (Canvas), ‘Hi, my name is Jonny Polonsky’ (Canvas), ‘Kinderen van de Migratie’ (Canvas), ‘Over De Oceaan’ (Play4), 'Pano' (Eén) en 'Winteruur' (Canvas).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]