Het zal Zwan en LDV een worst wezen

Samen met LDV werkte Zwan een nieuwe campagne en strategie uit. Een strategie die korte metten maakt met al die sociale druk. Dit moet, dat moet, alles moet. En de verwachtingen liggen hoog. Daarom luidt de nieuwe baseline: “Niets moet, alles Zwan.”
Een lijn die wil relativeren. Want een worstje moet je ook niet te serieus nemen. De campagne loopt volledig binnen 7 seconden. Met korte spotjes en online content. “Zo is het mogelijk om snel intern nieuwe content te maken. En met humor de zware actuele thema’s toch lekker luchtig te benaderen,” zegt Dries De bruyn. Dit is de eerste campagne van Zwan en LDV samen.
Credits:
Client: Zwan
Contact: Gea Massy
Agency: LDV United
Account: Ineke Beeckmans, Dimitri Mundorff
CD: Kristof Snels, Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
Creative: Thomas Thysens, Chiara Scherpereel
Motion/design: Niki Desiron, Jeffrey Uten
Strategy: Jef Raeman
Sound: Raygun
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]