Samen met LDV werkte Zwan een nieuwe campagne en strategie uit. Een strategie die korte metten maakt met al die sociale druk. Dit moet, dat moet, alles moet. En de verwachtingen liggen hoog. Daarom luidt de nieuwe baseline: “Niets moet, alles Zwan.”
Een lijn die wil relativeren. Want een worstje moet je ook niet te serieus nemen. De campagne loopt volledig binnen 7 seconden. Met korte spotjes en online content. “Zo is het mogelijk om snel intern nieuwe content te maken. En met humor de zware actuele thema’s toch lekker luchtig te benaderen,” zegt Dries De bruyn. Dit is de eerste campagne van Zwan en LDV samen.
Credits:
Client: Zwan
Contact: Gea Massy
Agency: LDV United
Account: Ineke Beeckmans, Dimitri Mundorff
CD: Kristof Snels, Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
Creative: Thomas Thysens, Chiara Scherpereel
Motion/design: Niki Desiron, Jeffrey Uten
Strategy: Jef Raeman
Sound: Raygun
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]