Samen met LDV werkte Zwan een nieuwe campagne en strategie uit. Een strategie die korte metten maakt met al die sociale druk. Dit moet, dat moet, alles moet. En de verwachtingen liggen hoog. Daarom luidt de nieuwe baseline: “Niets moet, alles Zwan.”
Een lijn die wil relativeren. Want een worstje moet je ook niet te serieus nemen. De campagne loopt volledig binnen 7 seconden. Met korte spotjes en online content. “Zo is het mogelijk om snel intern nieuwe content te maken. En met humor de zware actuele thema’s toch lekker luchtig te benaderen,” zegt Dries De bruyn. Dit is de eerste campagne van Zwan en LDV samen.
Credits:
Client: Zwan
Contact: Gea Massy
Agency: LDV United
Account: Ineke Beeckmans, Dimitri Mundorff
CD: Kristof Snels, Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
Creative: Thomas Thysens, Chiara Scherpereel
Motion/design: Niki Desiron, Jeffrey Uten
Strategy: Jef Raeman
Sound: Raygun
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]