Het zal Zwan en LDV een worst wezen

Crea / News

zwanSamen met LDV werkte Zwan een nieuwe campagne en strategie uit. Een strategie die korte metten maakt met al die sociale druk. Dit moet, dat moet, alles moet. En de verwachtingen liggen hoog. Daarom luidt de nieuwe baseline: “Niets moet, alles Zwan.”
Een lijn die wil relativeren. Want een worstje moet je ook niet te serieus nemen. De campagne loopt volledig binnen 7 seconden. Met korte spotjes en online content. “Zo is het mogelijk om snel intern nieuwe content te maken. En met humor de zware actuele thema’s toch lekker luchtig te benaderen,” zegt Dries De bruyn. Dit is de eerste campagne van Zwan en LDV samen.
https://vimeo.com/345485424
https://vimeo.com/345485451
https://vimeo.com/345485459
https://vimeo.com/345486519
https://vimeo.com/345486533
https://vimeo.com/345486552
Credits:
Client: Zwan
Contact:  Gea Massy
Agency: LDV United
Account: Ineke Beeckmans, Dimitri Mundorff
CD: Kristof Snels, Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
Creative: Thomas Thysens, Chiara Scherpereel
Motion/design: Niki Desiron, Jeffrey Uten
Strategy: Jef Raeman
Sound: Raygun