Hete zomer voor Winsol en Head Office

winsol-Head Office

Crea / News

winsol-groot-beeldDe hoge temperaturen van het voorjaar legden de West-Vlaamse zonnewering-producent Winsol geen windeieren. Samen met contentpartner Head Office werd een reeks performance ads ontwikkeld die flexibel konden worden ingezet in functie van de temperaturen… En zoals verwacht: wanneer de parasol niet meer volstaat gaat de puffende Belg massaal naar Google en Facebook om daar meer permanente oplossingen te zoeken voor het zomerleed.

Ten opzichte van klassieke display (CPM) formaten kenden de performance ads die inspeelden op temperatuurschommelingen een rendement dat vele malen hoger lag. Vooral de remarketing efforts bleken erg weergevoelig met CTR’s die de hoogte in schoten. Voor Facebook remarketing en display remarketing lagen de resultaten gemiddeld 10 maal zo hoog. Jens Hautekeete (marketingmanager Winsol): “Na deze beloftevolle zomerresultaten kijken we al uit naar de herfst om met onze terrasoverkappingen en super-isolerende ramen een warm en gezellig najaar te garanderen.”winsol-Head Office