Je start je dag met avocado toast, om dan ’s avonds een familiepack friet naar binnen te proppen. Je groet elke ochtend de zon in een Chaturanga Dandasana-pose, om dan in de file ‘De Zwaarste Lijst’ door je speakers te knallen. De moderne mens maakt doorheen z’n dag constant keiharde ‘switches’, maar van provider veranderen is voor veel mensen nog een moeilijke switch.
Volgens telecom provider hey! zijn wij allemaal ‘switchers’, een dynamische generatie die met het grootste gemak van de hak op de tak springt, zich bij niets neerlegt en altijd op zoek is naar ander en beter. hey! speelt hierop in en wil mensen ook van provider doen switchen. Want switchen van provider is even simpel als switchen tussen energy drinks en powernaps. Of als switchen van een shortski naar de après-ski. Met het grote verschil dat je door te switchen naar hey! meer data krijgt voor minder geld.
In een nieuwe campagne switchten hey! en De Vloer tussen TV, digital en radio.
Credits
Client: hey!
Client contact: Tim Thomaes, Elisa Accardo
Agency: De Vloer
Account Team: Tom Eilers, Lien Dons
Creative Director: Johan Roelandt, Geert Verdonck
Creative team: Robin Van de Ryck & Henri Verhaegen
Design: Tuan Phan
Production: Make
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]