hey! switcht van avocado toast naar een pakske friet met De Vloer

Je start je dag met avocado toast, om dan ’s avonds een familiepack friet naar binnen te proppen. Je groet elke ochtend de zon in een Chaturanga Dandasana-pose, om dan in de file ‘De Zwaarste Lijst’ door je speakers te knallen. De moderne mens maakt doorheen z’n dag constant keiharde ‘switches’, maar van provider veranderen is voor veel mensen nog een moeilijke switch.
Volgens telecom provider hey! zijn wij allemaal ‘switchers’, een dynamische generatie die met het grootste gemak van de hak op de tak springt, zich bij niets neerlegt en altijd op zoek is naar ander en beter. hey! speelt hierop in en wil mensen ook van provider doen switchen. Want switchen van provider is even simpel als switchen tussen energy drinks en powernaps. Of als switchen van een shortski naar de après-ski. Met het grote verschil dat je door te switchen naar hey! meer data krijgt voor minder geld.
In een nieuwe campagne switchten hey! en De Vloer tussen TV, digital en radio.
Credits
Client: hey!
Client contact: Tim Thomaes, Elisa Accardo
Agency: De Vloer
Account Team: Tom Eilers, Lien Dons
Creative Director: Johan Roelandt, Geert Verdonck
Creative team: Robin Van de Ryck & Henri Verhaegen
Design: Tuan Phan
Production: Make
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]