hey! switcht van avocado toast naar een pakske friet met De Vloer

Crea / News

Je start je dag met avocado toast, om dan ’s avonds een familiepack friet naar binnen te proppen. Je groet elke ochtend de zon in een Chaturanga Dandasana-pose, om dan in de file ‘De Zwaarste Lijst’ door je speakers te knallen. De moderne mens maakt doorheen z’n dag constant keiharde ‘switches’, maar van provider veranderen is voor veel mensen nog een moeilijke switch.

Volgens telecom provider hey! zijn wij allemaal ‘switchers’, een dynamische generatie die met het grootste gemak van de hak op de tak springt, zich bij niets neerlegt en altijd op zoek is naar ander en beter. hey! speelt hierop in en wil mensen ook van provider doen switchen. Want switchen van provider is even simpel als switchen tussen energy drinks en powernaps. Of als switchen van een shortski naar de après-ski. Met het grote verschil dat je door te switchen naar hey! meer data krijgt voor minder geld.

In een nieuwe campagne switchten hey! en De Vloer tussen TV, digital en radio.

Credits

Client: hey!

Client contact: Tim Thomaes, Elisa Accardo

Agency: De Vloer

Account Team: Tom Eilers, Lien Dons

Creative Director: Johan Roelandt, Geert Verdonck

Creative team: Robin Van de Ryck & Henri Verhaegen

Design: Tuan Phan

Production: Make