HighCo Shelf Service geeft Cash Point en Info Point nieuwe look

News

Highco-9975
HighCo Shelf Service laat een frisse wind waaien in de promotionele ondersteuning van verkooppunten. In de winkels pronken voortaan Cash Point en Info Point met een volledig nieuwe look, waarbij de consument een beroep kan doen op innovatieve digitale diensten voor een nog sterkere winkelervaring.

Cash Point, een boekje met kortingsbonnen in de winkel, werd in 1991 op de markt en in de winkelrekken geïntroduceerd. Daarna volgde ook Info Point (wedstrijden, educatieve informatie, recepten enz.). Beide krijgen nu een volledige make-over met als doel de ervaring van de consument nog sterker te maken. Uit een recent onderzoek (mei 2017) blijkt dat 60% van de consumenten bevestigt overigens dat een kortingsbon het zogenaamde 'brand switching' stimuleert. Dankzij twee nieuwe logo's – een roze tag en een blauwe tag – zullen de acties en promotionele hulpmiddelen beter in het oog springen.

Een nieuwe digitale ondersteuning zoals Cash Kiosk, zal  merken helpen om de winkelervaring naar nieuwe hoogten te tillen, zo maakt HighCo Shelf Service zich sterk. Die kiosken zijn interactieve schermen in de verkooppunten waar de consument op één plaats alle kortingsbonnen kan terugvinden en afdrukken. HighCo Shelf Service ontwikkelt bovendien nog andere digitale applicaties om de dialoog met de consument te bevorderen. De meest recente ontwikkeling is de beacon-technologie, die een interactief contact met de consument via smartphone mogelijk maakt

Deze nieuwe hulpmiddelen zijn het resultaat van de digitale 'omnichannel' strategie van HighCo Shelf Service, met als doel om meer communicatiekanalen in te zetten om de dialoog met de consument te starten en de interactie te vergroten.

Highco-9881