Hilarious creëert virtuele influencer voor HE2B

Na een openbare aanbesteding koos de Haute École de Bruxelles-Brabant voor Hilarious om hun zichtbaarheid op een efficiënte en originele manier te vergroten. HE2B, dat 45 cursussen op 10 campussen aanbiedt, en het bureau Hilarious zullen de komende twee jaar samenwerken.
Wat heeft hen onderscheiden van de rest van de concurrenten? Het voorstel om een virtuele influencer te creëren als enig communicatiemiddel: een vriendelijke octopus met zes poten (die de zes entiteiten van de HE2B belichaamt). Naast zijn vriendelijke uiterlijk, dat hij door de 3D-behandeling krijgt, moet hij de HE2B perfect belichamen in al zijn positieve aspecten: keuze, diversiteit, flexibiliteit en gemak. Hij is ook een slim, nieuwsgierig, behendig en ultrasnel karakter. Het voordeel van deze manier van werken: het stelt elke student in staat zich gemakkelijk te identificeren; iets wat de beelden waarop studenten poseren voor gebouwen met ordners in de hand niet toestaan. Inderdaad, de octopus is niet-geslachtelijk en niet-raciaal gedefinieerd. Er is ook een dialoog mogelijk, want je kunt chatten, vragen stellen et cetera.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]