Na een openbare aanbesteding koos de Haute École de Bruxelles-Brabant voor Hilarious om hun zichtbaarheid op een efficiënte en originele manier te vergroten. HE2B, dat 45 cursussen op 10 campussen aanbiedt, en het bureau Hilarious zullen de komende twee jaar samenwerken.
Wat heeft hen onderscheiden van de rest van de concurrenten? Het voorstel om een virtuele influencer te creëren als enig communicatiemiddel: een vriendelijke octopus met zes poten (die de zes entiteiten van de HE2B belichaamt). Naast zijn vriendelijke uiterlijk, dat hij door de 3D-behandeling krijgt, moet hij de HE2B perfect belichamen in al zijn positieve aspecten: keuze, diversiteit, flexibiliteit en gemak. Hij is ook een slim, nieuwsgierig, behendig en ultrasnel karakter. Het voordeel van deze manier van werken: het stelt elke student in staat zich gemakkelijk te identificeren; iets wat de beelden waarop studenten poseren voor gebouwen met ordners in de hand niet toestaan. Inderdaad, de octopus is niet-geslachtelijk en niet-raciaal gedefinieerd. Er is ook een dialoog mogelijk, want je kunt chatten, vragen stellen et cetera.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]