Juni was de langste maand voor het team van Hilarious. Geen tijd om Leeuwen te gaan ophalen in Cannes. Alle energie van Joe Rigger en zijn medewerkers ging naar de productie van ‘Enjoy! experience’, het nieuwe wedstrijdplatform van Proximus dat een authentieke, nieuwe spelervaring voor haar klanten biedt.
Parallel hiermee demonstreerde de kliek van Carl Fowler en Eduardo Flamingo voor de tweede keer haar creatief-grafisch talent ten dienste van een wedstrijd rond de magie van het bekendste festival van Boom en omstreken. Het doel van deze online-ervaring is om 15 dj’s te benoemen aan de hand van visuele tips. De prijzen? VIP-tickets natuurlijk. To be continued…
Credits:
Bureau: Hilarious
Klant: Proximus
Contact: Jean-Philippe Devos
Contact: Gilbert Sulon
Contact: Koen Boeykens
Account manager: Edward Nigma
Creative direction: Jack Napier
Design and Art direction: Carl Fowler
Front end: Victor Fries
Back end: Joe Rigger
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]