Hilarious gaat hete zomer in met nieuw volk

Communication / News / People

flamingo ashley-satanosky-317453-unsplashNa het succes van de Champions League- en Player of the Month-wedstrijden komt de zomer eraan voor Hilarious en Proximus met onder andere een GameXperience-campagne op de belangrijkste festivals. Voor Cofidis wordt de succesvolle ludieke digitale campagne rond de Ardense Klassiekers nog tot einde juni verlengd. Voor L’Oréal staat in Nederland een digitale activering voor La Vie est Belle van Lancôme in de steigers. Anders gezegd: Hilarious, het digitaal bureau van Arthur Fleck, Carl Fowler en Art Schivel, heeft op z’n zachts gezegd een volle zomeragenda.  Na zeven jaren bestaan zag de toekomst er rooskleurig uit en was de tijd rijp om het team te versterken. Eduardo Flamingo, offline en online creatieveling, versterkt het team en zal bijdragen tot de ontwikkeling van een globale aanpak voor de verschillende digitale ecosystemen. Hij zal nauw samenwerken met accountmanager Edward Nygma om optimaal tegemoet te komen aan de multimedia behoeften van de klanten.  En zijn eerste project is er eentje dat mag tellen. De voorbije week werkte het bureau aan een grote onlinewedstrijd voor Proximus in samenwerking met Kid Noize. Tien winnaars krijgen de kans om persoonlijk door de befaamde DJ te worden gecoacht en twee onder hen mogen een uur op het podium van Les Ardentes en de Francofolies mixen voor een enthousiast publiek.