HiMedia België boekt groei

HiMedia België heeft zijn media-investeringen in het eerste kwartaal met 34% verhoogd. Daarmee haalt het netwerk volgens AppNexus meer dan 40 miljoen impressies per dag. Het netwerk dankt zijn vooruitgang aan AdExchange.com, Quantum en AdExpert.
HiMedia België dankt zijn groei onder meer aan de start van Quantum België in september 2015. Daarnaast vertegenwoordigt het voortaan ook Microsoft, met Skype, Outlook en Windows App. Tot slot werden de activiteiten van de regie in de richting programmatic georiënteerd via AdExchange.com. “ Wij zijn trots dat we hebben kunnen anticiperen en dat we de moeilijkheden te boven zijn gekomen die gelinkt waren aan de dalende investeringen in het klassieke," zegt Vincent Delmotte, general country manager van HiMedia Belgium. "Daarbij zou de komst van nieuwe producten ons in de volgende maanden moeten in staat stellen om onze positie en onze toekomstperspectieven te versterken.”
HiMedia is actief in zeven Europese landen, Amerika en Latijns-Amerika, stelt meer dan 260 mensen te werk. Het netwerk boekte in 2015 een van 65 miljoen euro.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]