HiMedia België heeft zijn media-investeringen in het eerste kwartaal met 34% verhoogd. Daarmee haalt het netwerk volgens AppNexus meer dan 40 miljoen impressies per dag. Het netwerk dankt zijn vooruitgang aan AdExchange.com, Quantum en AdExpert.
HiMedia België dankt zijn groei onder meer aan de start van Quantum België in september 2015. Daarnaast vertegenwoordigt het voortaan ook Microsoft, met Skype, Outlook en Windows App. Tot slot werden de activiteiten van de regie in de richting programmatic georiënteerd via AdExchange.com. “ Wij zijn trots dat we hebben kunnen anticiperen en dat we de moeilijkheden te boven zijn gekomen die gelinkt waren aan de dalende investeringen in het klassieke," zegt Vincent Delmotte, general country manager van HiMedia Belgium. "Daarbij zou de komst van nieuwe producten ons in de volgende maanden moeten in staat stellen om onze positie en onze toekomstperspectieven te versterken.”
HiMedia is actief in zeven Europese landen, Amerika en Latijns-Amerika, stelt meer dan 260 mensen te werk. Het netwerk boekte in 2015 een van 65 miljoen euro.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]