Als antwoord op de ergernissen van internetgebruikers over wat zij zien als opdringerige reclame, gekoppeld met de stijging van het aantal ad blockers, ging de digitale media en de marketingmarkt op zoek naar manieren om hun user experience (UX) te verbeteren. Sinds 2014 werkt HiMedia aan een visie die de nadruk legt op een verbeterde gebruikservaring, door het geleidelijk opbouwen van technologie en reclameproducten die betrekking hebben op deze belangrijke kwestie.
De groep heeft haar aanbod nu volledig vernieuwd en haar activiteiten volledig gereorganiseerd rond drie platformen die elk een antwoord bieden op de problematiek rond 'digital Advertising' en 'User Experience':
- Quantum biedt onopdringerige inheemse reclameoplossingen voor desktop-, mobiele- en video-applicaties
- Admoove levert reclame met onmiddelijk merkbare consumentenvoordelen dankzij ultra-nauwkeurige met een foutenmarge tussen de 10 en 100 meter
- AdPulse verhoogt de betrokkenheid van de gebruiker bij merken door het gebruik van schermvullende opt-in advertenties en opt-in email oplossingen
Om volledig in lijn te liggen met deze nieuwe strategie verandert HiMedia haar naam nu naar AdUX, wat staat voor een samenstelling van Advertising en User Experience.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]