Als antwoord op de ergernissen van internetgebruikers over wat zij zien als opdringerige reclame, gekoppeld met de stijging van het aantal ad blockers, ging de digitale media en de marketingmarkt op zoek naar manieren om hun user experience (UX) te verbeteren. Sinds 2014 werkt HiMedia aan een visie die de nadruk legt op een verbeterde gebruikservaring, door het geleidelijk opbouwen van technologie en reclameproducten die betrekking hebben op deze belangrijke kwestie.
De groep heeft haar aanbod nu volledig vernieuwd en haar activiteiten volledig gereorganiseerd rond drie platformen die elk een antwoord bieden op de problematiek rond 'digital Advertising' en 'User Experience':
- Quantum biedt onopdringerige inheemse reclameoplossingen voor desktop-, mobiele- en video-applicaties
- Admoove levert reclame met onmiddelijk merkbare consumentenvoordelen dankzij ultra-nauwkeurige met een foutenmarge tussen de 10 en 100 meter
- AdPulse verhoogt de betrokkenheid van de gebruiker bij merken door het gebruik van schermvullende opt-in advertenties en opt-in email oplossingen
Om volledig in lijn te liggen met deze nieuwe strategie verandert HiMedia haar naam nu naar AdUX, wat staat voor een samenstelling van Advertising en User Experience.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]