Als antwoord op de ergernissen van internetgebruikers over wat zij zien als opdringerige reclame, gekoppeld met de stijging van het aantal ad blockers, ging de digitale media en de marketingmarkt op zoek naar manieren om hun user experience (UX) te verbeteren. Sinds 2014 werkt HiMedia aan een visie die de nadruk legt op een verbeterde gebruikservaring, door het geleidelijk opbouwen van technologie en reclameproducten die betrekking hebben op deze belangrijke kwestie.
De groep heeft haar aanbod nu volledig vernieuwd en haar activiteiten volledig gereorganiseerd rond drie platformen die elk een antwoord bieden op de problematiek rond 'digital Advertising' en 'User Experience':
- Quantum biedt onopdringerige inheemse reclameoplossingen voor desktop-, mobiele- en video-applicaties
- Admoove levert reclame met onmiddelijk merkbare consumentenvoordelen dankzij ultra-nauwkeurige met een foutenmarge tussen de 10 en 100 meter
- AdPulse verhoogt de betrokkenheid van de gebruiker bij merken door het gebruik van schermvullende opt-in advertenties en opt-in email oplossingen
Om volledig in lijn te liggen met deze nieuwe strategie verandert HiMedia haar naam nu naar AdUX, wat staat voor een samenstelling van Advertising en User Experience.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]